The Who - Won't get fooled again

2
" Θα πολεμάμε στους δρόμους ....με τα παιδιά μας στα πόδια μας ..... το ΄σύστημα΄ που λατρεύουν θα φύγει......και αυτοί που παίζαν στις πλάτες μας θα καθίσουν στο σκαμνί για αυτά που καναν ......έτσι έπραξαν  και τα όπλα έχουν τον λόγο ........"


" Θα βγάλω το καπέλο μου στο νέο σύνταγμα ....παίρνω ένα τόξο για την νέα επανάσταση .......χαμογελάω πλατιά με τις αλλαγές γύρω μου ......σηκώνω την κιθάρα μου και παίζω....όπως έκανα και χθές.....και πέφτω στα γόνατα και προσεύχομαι .....δεν θα ξεγελαστούμε ξανά.....μην ξεγελαστείτε ξανά ......"


" Η αλλαγή έπρεπε να έρθει ....το ξέραμε όλοι ....νιώσαμε απελευθερωμένοι απο την πτώση (της προηγούμενης κυβέρνησης).........αυτό ειν΄ όλο.....αλλά ο κόσμος δείχνει ο ίδιος .....η ιστορία δεν άλλαξε ....γιατί .....τα πανό διαμαρτηρίας  δεν βγήκαν στον τελευταίο πόλεμο ...."


"  Θα βγάλω το καπέλο μου στο νέο σύνταγμα ....παίρνω ένα τόξο για την νέα επανάσταση .......χαμογελάω πλατιά με τις αλλαγές γύρω μου ......σηκώνω την κιθάρα μου και παίζω....όπως έκανα και χθές.....και πέφτω στα γόνατα και προσεύχομαι .....δεν θα ξεγελαστούμε ξανά.....μην ξεγελαστείτε ξανά ......"


" Θα βγάλω τον εαυτό μου και την οικογένεια μου έξω απ αυτό ....αν  έχει μείνει κάτι ζωντανό μέσα μας ....θα πάρω τους στίχους μου και θα χαμογελάω στον ουρανό ...γιατι απ όσο ξέρω οι υπνωτισμένοι δεν λένε ψέματα ποτέ ......Εσείς ????........"


" Δεν υπάρχει τίποτα στους δρόμους .... τα συνθήματα αλλάξαν πλευρά .......και αυτοί που ήταν αριστερά τώρα κάθονται δεξιά ...."


" Θα βγάλω το καπέλο μου στο νέο σύνταγμα ....παίρνω ένα τόξο για την νέα επανάσταση .......χαμογελάω πλατιά με τις αλλαγές γύρω μου ......σηκώνω την κιθάρα μου και παίζω....όπως έκανα και χθές.....και πέφτω στα γόνατα και προσεύχομαι .....δεν θα ξεγελαστούμε ξανά.....μην ξεγελαστείτε ξανά ......"


" Δείτε τον νέο ηγέτη .......ίδιος είναι με τον παλιό σας ........."




 Στίχοι Pete Tawnshend.
Γράφτηκε για μια επανάσταση .....μια αλλαγή ....όπως αυτές που περιμένει πολύς κόσμος ....αλλά δυστυχώς ποτέ δεν έρχεται .....Τα πρόσωπα αλλάζουν η ουσία όχι .....
Διαχρονικό τραγούδι ...πάντα επίκαιρο ......με την ειρωνική και συνάμα τραγική ματιά του Tawnshend....






2 Response to The Who - Won't get fooled again

Ανώνυμος
8 Μαρτίου 2011 στις 9:27 π.μ.

επίκαιρο όσο ποτέ!!!

καλημέρα

8 Μαρτίου 2011 στις 1:10 μ.μ.

Καλημέρα Silena !
Πράγματι επίκαιρο και πολύ φοβάμαι ότι για πάντα θα είναι ......

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...