Jethro Tull - Nothing to say

0
" Κάθε πρωί κάποιος με ρωτά ......τι απ ΄τα δύο να κάνω .....ν΄ αγαπώ ή να παλεύω ....είναι το ίδιο για σένα ????......όχι .....του αποκρίνομαι .....έχω την απάντηση που αποδεικνύει την αλήθεια ......αλλά αν έπρεπε να την μοιραστώ μαζί σου .....θα κέρδιζες και εγώ θα έχανα .....ω .....και είναι κάτι που δεν θ΄ άντεχα .....έτσι δεν έχω τίποτα να πώ ......" 

" Κάθε πρωί ......πίεση αισθάνομαι γύρω απ τα μάτια μου ....το ταβάνι πέφτει .....οι τοίχοι καταρέουν .....σπασμένοι απ ΄  τα ψέμματα .....που η μιζέρια σας έριξε πάνω μας ......και δεν θα τα ωραιοποιήσω .....έτσι ....μην με ρωτάτε αν θα εξηγήσω .....ούτε καν θ΄αρχίσω ......γιατί απλά έχω όνομα .....αλλά .....τίποτα να πω ...δεν έχω τίποτα να πω ......" 

" Σκαρφαλώστε τον πύργο της ελευθερίας σας ......ζωγραφίστε ....με την προσωπική σας σφραγίδα αυτά που σας εξαπάτησαν .....δεν είναι δουλειά μου να σας κρίνω ......ή να ζητήσω να κλείσετε τα μάτια σ αυτά που σας καταδυναστεύουν .....στο μίσος που θέλετε να διώξετε .......έτσι η απάντηση σ΄ αυτό που με ρωτάτε ....είναι ότι δεν μπορώ να δώσω τίποτα περισσότερο απ ΄ αυτά που μπορείτε μόνοι σας να βρείτε .........δοκίμασα τον τρόπο σας δέκα χρόνια πριν ....και .....δεν έχω τίποτα να πω ....."


Στίχοι Ian Anderson.
O χαρισματικός Ian έκανε πάλι το θαύμα του γράφοντας ποιητικά..... ρητορικά ένα ακόμα αριστούργημα - κατ εμέ - .....
Κανείς δεν ¨ έχει τίποτα να πει ¨  ....όσο κι αν προσπαθήσει θα καταλήξει στο ίδιο σημείο ....αλλά μπορεί να σηκώσει τις δικές του σημαίες .....χωρίς λόγια .....και αυτό .....κάτι ΄λέει΄  ......


No Response to "Jethro Tull - Nothing to say"

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...