Ben E. King - Stand by me

3
" Όταν έρθει η νύχτα ....η φύση σκοτεινιάσει .....και το φεγγάρι είναι το μόνο φως που βλέπουμε...όχι ....δεν θα φοβηθώ ......όσο στέκεσαι στο πλευρό μου ....."

" Στάσου δίπλα μου λατρεία μου ......ναι ...τώρα .....στάσου δίπλα μου ....."


" Αν ο ουρανός .....που μας σκεπάζει .....ανατραπεί και πέσει .....τα βουνά θρυμματιστούν μες την θάλασσα....δεν θα κλάψω ...δεν θα κυλήσει δάκρυ ....όσο στέκεσαι στο πλευρό μου......"


" Στάσου δίπλα μου λατρεία μου ......ναι ...τώρα .....στάσου δίπλα μου ....."


" Όταν ( όμως  ) έχεις και εσύ ....προβλήματα ....δεν θα σταθείς δίπλα μου ? .....ω ναι στάσου δίπλα μου ....."


Στίχοι Willie Nelson. Aρχικά τραγουδήθηκε σαν gospel to 1955 αλλά το 1960 ο King το ηχογράφησε αλλάζοντας του λίγο το στύλ .... Tο εκτέλεσε αργότερα και ο John Lennon ενώ το 1986 ακούστηκε στην ταινία Stand by me απο τον Ben King ....Απογειώθηκε για μια ακόμα φορά φτάνοντας στο Νο 1 στην Αγγλία και στο Νο 4 στην Αμερική .....


Απλοί αλλά δυνατοί στίχοι ....άγγιξαν πάρα πολύ τον κόσμο .....όλοι θέλουμε να μπορούμε να στηριχτούμε σε κάποιον ώμο στην ζωή μας αλλά μπορούμε και να στηρίξουμε όποτε χρειαστεί .....


3 Response to Ben E. King - Stand by me

Ανώνυμος
18 Μαρτίου 2011 στις 10:11 μ.μ.

δεν ξερω βεβαια τι ειναι ποιο συμαντικο....
να στεκεσαι στο πλαι καποιου η να στεκονται διπλα σου.......
ωραιο κομματι...
νασαι καλα Φιλιππε.....
Γκελυ.

20 Μαρτίου 2011 στις 1:59 μ.μ.

Γκέλλυ καλημέρεςςςςς

Και τα δύο είναι σημαντικά πιστεύω .....
Απλά οι σχέσεις ......οι δυνατές σχέσεις ....είναι αμφίδρομες ....ο ένας πρέπει να αφουγκράζεται τον άλλον ....και να στέκεται δίπλα του ή να του στέκονται.....
Όσο σημαντικό είανι να λαμβάνεις άλλο τόσο είναι και να δίνεις !!!

21 Μαρτίου 2011 στις 1:33 π.μ.

Το κακό είναι ότι υπάρχουν άνθρωποι που δίνουν και δεν παίρνουν αυτό που τους αξίζει. Το σίγουρο είναι οτι είναι πραγματικά δύσκολο να κάνεις δυνατές σχέσεις. Αχ Θεε μου πόσο τυχερή αισθάνομαι ώρες ώρες που έχω καταφέρει να έχω τέτοιες σχέσεις.

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...