Fool' s Garden - Lemon tree

2
" Κάθομαι εδώ ....στο βαρετό μου δωμάτιο .....άλλο ένα βροχερό Κυριακάτικο απόγευμα ........χάνω τον χρόνο μου ......τίποτα δεν έχω να κάνω .......διασκέδαση ψάχνω .....σε περιμένω .......αλλά τίποτα δεν συμβαίνει .......κι ΄ αναρωτιέμαι ......."   

" Βγαίνω βόλτα με τ΄αμάξι  ......τρέχω ......πηγαίνω μακριά .....θα ΄θελα ν΄  αλλάξω την οπτική μου .........νιώθω μόνος ......σε προσμένω ......αλλά ....τίποτα δεν συμβαίνει .....κι΄  αναρωτιέμαι ....." 

" Αναρωτιέμαι .....πως .......γιατί ...?....χθές μου μίλαγες για τον μπλέ ουρανό .....και το μόνο που μπορούσα να δω είναι μια κίτρινη λεμονιά .....κοιτάζω πάνω .....κάτω ......γυρνάω γύρω γύρω .......και το μόνο που βλέπω είναι μια  κίτρινη λεμονιά ....." 

" Κάθομαι εδώ ......νιώθω αδύναμος ......θα ΄θελα να βγώ έξω ......να ξανανιώσω ......αλλά ενα πυκνό  σύννεφο στο μυαλό μου .......με βαραίνει ......πέφτω στο κρεβάτι .......κι ΄   αναρωτιέμαι ......"

" Η απομόνωση ......δεν μου κάνει καλό .....μοναξιά μου ....δεν θέλω άλλο να μείνω στην λεμονιά ........"  

" Ξεχύνομαι έξω......στην όαση της ευχαρίστησης ......μωρό μου με κάθε τρόπο θα βρώ αλλού χαρά ......όλα θα γίνουν .....και θ΄  αναρωτιέσαι ......."   

" Αναρωτιέμαι .....πως .......γιατί ...?....χθές μου μίλαγες για τον μπλέ ουρανό .....και το μόνο που μπορούσα να δω είναι μια κίτρινη λεμονιά .....κοιτάζω πάνω .....κάτω ......γυρνάω γύρω γύρω .......και το μόνο που βλέπω είναι μια  κίτρινη λεμονιά ....." 


Στίχοι Peter Freudenthaler και Volker Hinkel .
Οι Γερμανοί Fool' s   garden  λατρεύουν την μουσική σκηνή του Λονδίνου ....
 Στις συναυλίες τους εκτός απο τις δικές τους δουλειές παίζουν τραγούδια των The Who και  Beatles .  Φανερή η επιρροή τους ειδικά απο το στύλ των Beatles . Ετσι έγινε λοιπόν επιτυχία το καταδικό τους Lemon tree το 1995.
Ένα άλλο στοιχείο επίσης  είναι ότι οι περισσότεροι μπερδεύονται ακούγωντας το .....η φωνή του Peter Freudenthaler μοιάζει υπερβολικά με την φωνή του Sting ενώ στο youtube παρουσιάζεται και σαν τραγούδι του Sting .....κάτι που φυσικά δεν ισχύει .....



2 Response to Fool' s Garden - Lemon tree

27 Μαρτίου 2011 στις 11:49 π.μ.

ena geia perasa na pw..

27 Μαρτίου 2011 στις 1:06 μ.μ.

Ευχαριστώ πολύ τις καλημέρες μεου !!!

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...