Eddie Cochran - Summertime Blues

0
" Έίμαι στα πρόθυρα να τα σπάσω όλα .....να ουρλιάξω ......ένας εργαζόμενος όλο το καλοκαίρι απλά για να κερδίσω ένα δολάριο ....."

" Λοιπόν ...........κάθε φορά που παίρνω το μωρό μου ..........προσπαθώντας να κλείσω ραντεβού ..........το αφεντικό μου λέει ........¨ κακή τύχη γιέ μου πρέπει να δουλέψεις ως αργά¨    ............."

" Συχνά αναρωτιέμαι τι να κάνω ......αλλά δεν βλέπω γιατριά .....για ν ΄ απολαύσω τα καλοκαιρινά μπλούζ....."

" Οι γονείς μου είπαν .....γιέ μου πρέπει να βγάλεις μερικά λεφτά αν θες να χρησιμοποιήσεις το αμάξι για Κυριακάτικη βολτούλα ......αλλά δεν πήγα για δουλειά .....είπα στο αφεντικό ότι ήμουν άρρωστος ......και τώρα πάει η βόλτα γιατί δεν δουλεψα σαν σκυλί ......"

" Συχνά αναρωτιέμαι τι να κάνω ......αλλά δεν βλέπω γιατριά .....για ν ΄ απολαύσω τα καλοκαιρινά μπλούζ....."

" Θα πάρω δύο βδομάδες άδεια .....να κάνω ωραίες διακοπές ......θα μεταφέρω το πρόβλημα μου στα Ηνωμένα Έθνη .....κάλεσα τον βουλευτή μου ....αλλά είπε .....¨ θα ΄θελα να σε βοηθήσω γιέ μου αλλά είσαι μικρός ακόμα για ψήφο¨........."

" Συχνά αναρωτιέμαι τι να κάνω ......αλλά δεν βλέπω γιατριά .....για ν ΄ απολαύσω τα καλοκαιρινά μπλούζ....."

Στίχοι Eddie Cochran .
Ο αδικοχαμένος Eddie ( αυτοκινητιστικό ατυχημα στα 21 του ) έγραψε αυτό το τραγούδι στα 19 του το 1958....... χάζευε τις επιτυχίες της εποχής και παρατήρησε ότι πολλά τραγούδια ανέφεραν την λέξη καλοκαίρι ....
Έτσι σκέφτηκε να γράψει κάτι για το καλοκαίρι αλλά από την λιγότερο ρομαντική πλευρά .....
Ένας πιτσιρικάς εργαζόμενος που παρότι θέλει ν απολαύσει τα 
" καλοκαιρινά μπλούζ "  - εννοώντας την απόλαυση που προσφέρει το καλοκαίρι ως διασκέδαση και έρωτας-  έστω και για λίγο .......η ανάγκη δουλειάς δεν τον αφήνει .
Λίγο το νεαρό της ηλικίας του ....λίγο ο άδικος χαμός του ......λίγο το προφίλ του και φυσικά η ωραία μελωδία δεν άργησαν να κάνουν επιτυχία το τραγούδι αυτό .....
Μιάς και έρχεται καλοκαίρι - και δεν είναι εύκολο για τον καθένα μας -  το αφιερώνω σε όσους θα το ξοδέψουν κάπως έτσι ......


No Response to "Eddie Cochran - Summertime Blues"

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...