Ray Charles - Georgia On My Mind

0
" Γεωργία ......Γεωργία...... όλη την ημέρα ....ένα παλιό γλυκό τραγούδι ......σε κρατάει στο μυαλό μου ......." 

" Γεωργία .....Γεωργία .....ένα τραγούδι για σένα ....έρχεται τόσο γλυκά ....καθάρια ....σαν σεληνόφως μες απ΄τα πεύκα ......" 

" 'Αλλοτε ¨ βία¨  αγγίζει το μυαλό μου ....άλλοτε μάτια μου χαμογελούν τρυφερά .......μα ....στα ειρηνικά μου όνειρα ο δρόμος .......πίσω σε ΄σενα  οδηγεί ........"  

" Γεωργία ......Γεωργία......γαλήνη δεν βρήκα .......απλά ....ένα παλιό γλυκό τραγούδι ......σε κρατάει στο μυαλό μου ......." 


Στίχοι Stuart Gorrell.
Το τραγούδι γράφτηκε το 1930 . O  Hoagy Carmichael  έγραψε την μουσική .....λέγεται ότι ο Stuart το έγραψε για την αδελφή του Hoagy που είχε το όνομα Γεωργία ( Georgia) .....
κάτι που έγινε ευρέως γνωστό  όμως  το 1965 . Λογικό λοιπον ήταν να διχάσει .....μιλάει για μια γυναίκα .....ή .......για την ομώνυμη πολιτεία της Αμερικής   ?.....
Αγαπήθηκε και για τα δύο από το κοινό .....και έτσι συνέβει και στον Ray Charles που το τραγούδησε το 1960 και το συμπεριέλαβε στον δίσκο του  ¨The Genius Hits the Road¨ .....
Ποιός θα το τραγουδούσε καλύτερα απ΄τον Ray ??? ......αγαπούσε υπερβολικά τις γυναίκες αλλά και την γενέτειρα του την Georgia .......


No Response to "Ray Charles - Georgia On My Mind"

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...