Aerosmith - Dream on

2
" Κάθε φορά που κοιτώ το πρόσωπο μου στον καθρέφτη ...όλες αυτές οι ρυτίδες γίνονται αχνότερες ...το παρελθόν έφυγε ....περνάει όπως το σούρουπο την αυγή ....αυτός δεν είναι ο τρόπος ? ....ο καθένας έχει τα χρωστούμενα του στην ζωή να πληρώσει ....."

" Ναι ξέρω ....κανείς δεν γνωρίζει απο που έρχεται και που πηγαίνει ....ξέρω ...είναι καθενός καταδίκη .......... να πρέπει να χάσει για να μάθει να κερδίζει ......"

" Η μισή μου ζωή βρίσκεται στις σελίδες βιβλίων ....έζησα και έμαθα απο ανόητους αλλά και από σοφούς ....το ξέρεις είναι αλήθεια ...όσα κάνεις επιστρέφουν σ΄εσένα ......"

" Τραγουδήστε μαζί μου ....τραγουδήστε για τον χρόνο ....τραγουδήστε για το γέλιο ....τραγουδήστε για το δάκρυ ....τραγουδήστε μόνο για το σήμερα ...ίσως αύριο ο καλός Κύριος να σας πάρει μακριά ....."

" Ονειρευτείτε ......μέχρι να βγουν τα όνειρα σας  αληθινά ...."

Στίχοι Steven Tyler .
Το έγραψε σε ηλικία 18 χρονών και ήταν μέσα στο πρώτο αλμπουμ της καριέρας τους.
Στίχοι που αγαπήθηκαν και έδωσαν πολλές εικόνες παρότι δεν το περίμενε όταν το έγραψε....
Ο ίδιος ο Tyler έχει πει ότι περισσότερο απευθύνεται στο άνθρωπο που καθημερινά ονειρεύεται κάτι περισσότερο για τον εαυτό του .....
" Ονειρευτείτε ......μέχρι να βγεί αληθινό ...."
Και όταν βγαίνει οι ΄ρυτίδες ΄  που σκιάζουν τον καθένα μας απαλύνονται ......

2 Response to Aerosmith - Dream on

14 Μαρτίου 2011 στις 1:44 π.μ.

Υπέροχη η ιδέα σου να δημιουργήσεις ένα τέτοιου είδους ιστολόγιο! Το συγκεκριμένο τραγούδι το λατρεύω και γενικά την παλιά καλή ροκ...ανατριχιάζω στο ουρλιαχτό...Α! Και μέχρι να με διαφωτίσεις νόμιζα ότι έλεγε sing winter, ενώ λέει sing with me! Έλεος...;-)

14 Μαρτίου 2011 στις 2:56 π.μ.

Sea 4 e καλώς ήρθες .
Σ ΄ ευχαριστώ για τα καλά σου σχόλια ...
Η ιδέα ξεκίνησε τελείως αυθόρμητα ...Φαντάσου ήθελα απλά και μόνο από περιέργεια να δημιουργήσω ένα blog....να δω πως φτιάχνεται .... και όταν με ρώτησε ....ποιός θα έιναι ο τίτλος του ? το θέμα του ??? στο μυαλό μου ήρθε η αγαπημένη μου μουσική και η ιδέα της μετάφρασης ...τόσο απλά .....

Όσο για το ¨sing winter" .....αμα σου πω τι ¨διαμάντια ¨ έχω πει εγώ πιτσιρικάς , πρίν μάθω καλά αγγλικά και αρχίσω να το ψάχνω θα πέσεις κάτω ....

Να σε καλά πάντως θα προσπαθήσω να εμπλουτίζω το ιστολόγιο μου στο ίδιο ύφος και όποτε θες κάτι προκοπής ν ακούσεις όλο και κάτι θα βρείς εδώ ....

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...