Eric Clapton - Tears in heaven

0
" Θα ξέρεις τ΄ όνομα μου .....αν σε δω στον παράδεισο ?.....θα είναι όλα ίδια αν σε δω στον παράδεισο ? ......"

" Πρέπει να είμαι δυνατός ....να συνεχίσω ......γιατί ξέρω πως δεν ανήκω στον παράδεισο ....θα μου κρατήσεις το  χέρι ? ....αν σε δω ....θα με βοηθήσεις να σταθώ ....αν σε δω ....? "

" Θα βρω τον δρόμο μου .....μέσα στον χρόνο ....γιατί ξέρω ότι δεν μπορώ να μείνω εδώ....ο χρόνος μπορεί να σε καταρρακώσει .... να λυγίσει τα γόνατα σου ....να ραγίσει την καρδιά σου .....έχεις ικετέψει ? ..."

" Πέρα απ΄την πόρτα υπάρχει γαλήνη ....είμαι σίγουρος ....και ξέρω ότι δεν θα υπάρξουν πλέον δάκρυα στον παράδεισο ....."

" Θα ξέρεις τ΄ όνομα μου .....αν σε δω στον παράδεισο ?.....θα είναι όλα ίδια αν σε δω στον παράδεισο ? ......πρέπει να είμαι δυνατός ....να συνεχίσω ......γιατί ξέρω πως δεν ανήκω εδώ ....θα μου κρατήσεις το  χέρι ? ....αν σε δω ....θα με βοηθήσεις να σταθώ ....αν σε δω ....? "


Στίχοι Eric Clapton , Will Jennings.
Δεν υπάρχει μεγαλύτερη δυστυχία για έναν γονιό απ΄το να βιώνει την απώλεια του παιδιού του ....
Δυστυχώς η μοίρα έπαιξε αυτο το άσχημο παιχνίδι στον Clapton που έχασε τον πεντάχρονο γιό του από ατύχημα .....έγραψε λοιπόν τους στίχους βάζοντας πολύ προσωπικά του στοιχεία μέσα....
Αγαπήθηκε πάρα πολύ από τον κόσμο μιας και η παραπομπή σε κοντινά μας άτομα που έχουν χαθεί ....λίγο πολύ αφορά ολους μας ......

No Response to "Eric Clapton - Tears in heaven"

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...