The Kinks - Lola

4
" Την συνάντησα σ΄ένα παλιό κλάμπ .............του Σόχο .....εκεί που η σαμπάνια ..............έχει γεύση τσέρι -κόλα.......με πλησίασε .....και μου ζήτησε να χορέψουμε .....την ρώτησα τ΄όνομα της και με βαθιά μπάσα φωνή μου είπε ......Λόλα ....." 


" Μπορεί να μην είμαι ο ελκυστικότερος άντρας του κόσμου ......αλλά όταν αγκαλιαστήκαμε σφιχτά σχεδόν μου έσπασε την σπονδυλική στήλη ......δεν είμαι χαζός αλλά δεν καταλαβαίνω .........γιατί ενώ περπατούσε σαν γυναίκα μιλούσε σαν άντρας ........????........"


" Ήπιαμε σαμπάνια χορεύοντας όλη  νύχτα ......κάτω απο το φώς των κεριών ......με κάθησε στα πόδια της και με ρώτησε .......λοιπόν ........πιτσιρίκο θα έρθεις σπίτι μου σήμερα ?????........μπορεί να μην είμαι ο πιό παθιάρης άντρας του κόσμου .....αλλά όταν την κοίταξα στα μάτια ......κάτι έσπασε μέσα μου για την Λόλα μου ......"


" Την έσπρωξα μακριά ......περπάτησα πρός την έξοδο .....έπεσα στα γόνατα και κοιταζόμασταν ......"


" Λοιπόν ....αυτός είναι ο τρόπος που θέλω να μείνουν τα πράγματα ....και έτσι θα ΄θελα να μείνει  για μένα η Λόλα μου ......τα κορίτσια θα γίνουν αγόρια και τ ΄ αγόρια θα  γίνουν κορίτσια ......είναι ένας ανακατεμενος ......μπερδεμένος .......ταραγμένος κόσμος ......εκτός απ αυτόν της Λόλα......."


" Μπορεί να μην είμαι ο πιό αρρενωπός άντρας του κόσμου ......αλλά ξέρω τι είμαι και νιώθω χαρούμενος που είμαι άντρας ........και έτσι είναι και για την Λόλα ......"




Στίχοι Ray Davies.
Οι Καναδοί Κinks ερμήνευσαν αυτό το τραγούδι το 1970 .....
Eμπνευσμένο από μια πραγματική ιστορία που διηγήθηκε ο μάνατζερ του συγκροτήματος στον Davies .....Του έτυχε να περάσει μια νύχτα σε ένα μπάρ με έναν τραβεστί και έτσι ξεκίνησε η ιστορία .....
Απ΄την άλλη λέγεται ότι ο Davies είχε έναν σύντομο δεσμό με τραβεστί .......


Έφτασε στο Νο 9 της Αμερικής και στο Νο 2 της Βρετανίας .....
Εδώ στην Ελλάδα οι παλαιότεροι θα θυμούνται ότι το έχει τραγουδήσει ελαφρώς διασκευασμένο και ο Πασχάλης & Olympians .......


Εύθυμοι στίχοι ......παιχνιδιάρικοι ....αλλά και ωραία μελωδία ....




4 Response to The Kinks - Lola

Ανώνυμος
31 Μαρτίου 2011 στις 5:35 μ.μ.

Αγαπημενο τραγούδι.
Καμιά φορά τόσο απλή μπορεί να είναι μια μουσική και να ναι όμορφη...
Και ακόμα κι αν ο στίχος σοκάρει ίσως κάποιους δεν έγινε για να προκαλέσει οπότε και αντιμετωπίστηκε με σεβασμό.
Από Πασχάλη δεν το έχω ακούσει, θα το ψάξω.
Καλημέρα!

31 Μαρτίου 2011 στις 6:01 μ.μ.

Καλημέρες AnD
Πράγματι οι στίχοι είναι ανθρώπινοι χωρίς να προσβάλουν....
Δυό διαφορετικοί κόσμοι βρεθήκαν για κάποιες στιγμές χόρεψαν ....διασκέδασαν και με σεβασμό συνέχισαν τις ξεχωριστές πορείες τους .....
Η μαγεία του στίχου και των συναισθημάτων ....
Ο Πασχάλης αν ακούσεις δίνει μια κάπως διαφορετική προσέγγιση ....
Πέραν τουτου ο Ray Davis όταν το πρωτοέγραψε είχε μεγάλο δίλημμα για το πως θ΄ακουστέι στο ευρύ κοινό . Ευτυχώς για αυτόν τα μηνύματα τα πέρασε χωρίς να κατηγοριοποιήσει ανθρώπους !!!

Τις καλησπέρες μου .....

15 Απριλίου 2011 στις 2:07 μ.μ.

Yπάρχει κ μια άλλη Λόλα...(εκτός των Ξυλινων Σπαθιών, την οποία υπερλατρεύω)
Η "Λόλα, που ό,τι θέλει το παίρνει"....
http://youtu.be/Ofekx-cILh4
(τελικά αυτό το όνομα , ξυπνάει κίνκυ feelings γενικότερα...)

(αν σου φαίνεται ασχετο το σχόλιο...please feel free to erase )

16 Απριλίου 2011 στις 2:13 μ.μ.

Οχι Στέλλα μια χαρά κολλάει !!!

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...