Rory Gallagher - Millions miles away

0
" Το μπαράκι του ξενοδοχείου κατάμεστο ....ο πιανίστας έχει επιβάλει τον ρυθμό του .....ο μπάρμαν ψηλός .....σαν καμπαναριό ......άρα γιατί να κατσουφιάσω σήμερα ??? ......οι θαμώνες χορεύουν γύρω μου ....η διάθεση μου δεν ταιριάζει όμως .....μόλις τώρα ορδές μπλούζ με κυκλώνουν ....θα ξεσπάσω σε λίγο ....."

" Ναι ...είμαι ένα εκατομμύριο μίλια μακριά ....πλέω σαν ξερό κλαρί  σε μανιασμένο κόλπο ......"

" Γιατί ρωτάς πως νιώθω ? άκου λοιπόν .....σαν να έχασα ολοκληρωτικά τον καπετάνιο και το πλήρωμα .......στέκομαι στο χείλος  του γκρεμού ....μόνος μου ....θα με βρείς ν΄  ατενίζω  την καταγάλανη θάλασσα.." 

" Όλοι σιγοτραγουδάνε ....η ατμόσφαιρα είναι ευχάριστη .....οι συνομιλίες ξεχειλίζουν ....αλλά εγώ παρέα με τα μπλούζ μου ....." 

" Το μπαράκι άδειασε .....ο πιανίστας πήρε το τελευταιο λεωφορείο......ο μπάρμαν τρικλίζει στην γωνία .....γιατί είμαι ακόμα εδώ ????......απλά δεν ξέρω ....  δεν ξέρω ..."

" Ναι ...είμαι ένα εκατομμύριο μίλια μακριά ....πλέω σαν ξερό κλαρί  σε μανιασμένο κόλπο ......"

" Ναι ...είμαι ένα εκατομμύριο μίλια μακριά ....πλέω σαν ξερό κλαρί  σε μανιασμένο κόλπο ......διώξτε με μακρύτερα ....."

Στίχοι Rory Gallagher.
Διάλεξα ν΄αναρτήσω πρώτο αυτό το τραγούδι για τον Rory ....
Θεωρώ ότι τον αντιπροσωπεύει σε μεγάλο βαθμό ......η προσύλωση του στα μπλούζ στους στίχους του και στις ιδέες του ήταν μεγάλη .....
Ζούσε στον κόσμο του και να ΄νε καλά εκεί που βρίσκεται .....γιατί μας τον μετέφερε ......

No Response to "Rory Gallagher - Millions miles away"

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...