Stevie Ray Vaughan - Texas flood

2
" Λοιπόν ....υπάρχει καταιγίδα στο Τέξας .......όλα τα τηλέφωνα είναι νεκρά .....κατακλυσμός στο Τέξας ........όλα νεκρά .......και .....προσπαθώ να τηλεφωνήσω στο μωρό μου ........Κύριε .......δεν παίρνω μιλιά ......"

" Βαριά σύννεφα έρχονται .....΄ δικέ μου ΄  στέκομαι στην βροχή .....μαύρα σύννεφα έρχονται ........... ΄ δικέ μου ΄ εγώ στην βροχή ....η νεροποντή συνεχίζεται ΄ δικέ μου ΄  ο ταλαίπωρος ...θα τρελαθώ ...."

" Λοιπόν σ΄ αφήνω μωρό μου .....Κύριε ....πάω πίσω στο σπίτι μου ......σ αφήνω μωρό μου .....σπίτι γυρνάω .....εκεί δεν υπάρχουν μπόρες και ανεμοστρόβιλοι μωρό μου .....και ο ήλιος λάμπει συνεχώς ...." 

Στίχοι Larry Davis - Joseph Scott.
Mιας και στην αμέσως προηγούμενη ανάρτηση μου μίλησα για καλή κιθάρα ....μιας και ο ουρανός δείχνει βαρύς ....μιας και το πετρέλαιο ( Τέξας )  ακρίβυνε - εδώ γελάμε !!!  -  ........θυμήθηκα τον αγαπημένο μου Vaughan .......




2 Response to Stevie Ray Vaughan - Texas flood

18 Μαρτίου 2011 στις 8:14 μ.μ.

SRV με ηλιο και βροχη...

18 Μαρτίου 2011 στις 9:25 μ.μ.

Και ξερό ψωμί !!!

Να σε καλά Σεραφείμ !!!

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...