Cat Stevens - Wild world

0
" Τώρα που έχασα τα πάντα από σένα ....είπες ότι θες να ξεκινήσεις κάτι νέο ....και η καρδιά μου  ραγίζει ....φεύγεις .....θρηνώ μωρό μου .....αλλά αν θες να φύγεις ....έχε το νου σου .....εύχομαι να βρείς πολλά όμορφα πράγματα εκεί έξω ...αλλά πολλά απ αυτά μπορούν να γίνουν άσχημα ......"

" Μωρό μου είναι ένας άγριος κόσμος ....είναι δύσκολο να τον ΄περάσεις΄  απλά μ΄ ένα ωραίο  χαμόγελο ....μωρό μου είναι ένας άγριος κόσμος ...πάντα θα θυμάμαι το παιδί μέσα σου ...."

" Ξέρεις ....έχω δει πολλά απ ΄αυτά που ο κόσμος μπορεί να κάνει .....και κόβεται η καρδιά μου στα δύο .....γιατί ποτέ δεν θέλω να σε δω θλιμένη .....να μην είσαι κακό κορίτσι ......αλλά αν θες να φύγεις ....έχε το νου σου .....εύχομαι να κάνεις πολλούς φίλους εκεί έξω .....αλλά θυμήσου ...πρόσεχε ...υπάρχει πολύ κακό εκεί εξω .......

" Μωρό μου είναι ένας άγριος κόσμος ....είναι δύσκολο να τον ΄περάσεις΄  απλά μ΄ ένα ωραίο  χαμόγελο ....μωρό μου είναι ένας άγριος κόσμος ...πάντα θα θυμάμαι το παιδί μέσα σου ...."


Στίχοι Cat Stevens .....ή Δημήτρης Γεωργίου ( πατρικό ) ή Yusuf Islam πλέον .....
Το δεύτερο τραγούδι που έγραψε αυτός ο ευαίσθητος καλλιτέχνης και αφορά τον έρωτα του και τα συναισθήματα απώλειας μετά τον χωρισμό του με την Patti D'Arbanville.....
Ευαίσθητοι στίχοι ....μπορούν ν αγγίξουν τον οποιονδήποτε .....γιατί στα σίγουρα ο κόσμος εκεί έξω είναι πολύ άγριος .....

No Response to "Cat Stevens - Wild world"

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...