Queen - Sleeping on the sidewalk

3
" Δεν ήμουν τίποτα περισσότερο από ένα παιδί της πόλης ..........η τρομπέτα μου ήταν το μοναδικό μου παιχνίδι ........έπαιζα ......από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου .......αλλά ......αυτό δεν έδειχνε κανέναν να  ενδιαφέρει ........"

" Κοιμόμουν στο πεζοδρόμιο.........ο δρόμος ήταν το σπίτι μου .......μπορεί να πείναγα .......αλλά στα σίγουρα δεν ήθελα να γυρίσω σπίτι μου ......"

" Μέχρι που μια μέρα μια λιμουζίνα έστριψε στην γωνία ..........και ξεπρόβαλε το μεγαλύτερο χαμόγελο που έχω δει ........' εδώ γιέ μου .....δεν θα υπογράψεις ..????...κατά μήκος της διακεκομένης γραμμής .....αυτό που δηλώνεις είναι ότι ξέρεις να παίζεις ........." 

" Κοιμόμουν στο πεζοδρόμιο.........ο δρόμος ήταν το σπίτι μου .......μπορεί να πείναγα .......αλλά στα σίγουρα δεν ήθελα να γυρίσω σπίτι μου ......"


" Τώρα ......θα σας πω τί συνέβει ........"

" Με πήγαν σε ένα δωμάτιο χωρίς τραπέζι.......( στούντιο ) ......παίξε την τρομπέτα σου μου είπαν .......έπαιξα όσο καλύτερα μπορούσα ......και σύντομα ......είχαμε το δίσκο της χρονιάς ......."

" Έγινα ένας θρύλος .....παγκοσμίως ........εκατομμύρια οπαδων απέκτησα.......τίποτα δεν έδειχνε να λείπει .,.......όλοι θέλαν να μ ΄ ακούσουν ........και όπως καταλαβαίνετε ......ήμουν ένας ευτυχισμένος άνθρωπος ........"

" Κοιμόμουν σαν βασίλισσα ........ποτέ δεν ξαναβρέθηκα στο δρόμο ........δεν πείνασα ......και στα σίγουρα .......δεν γύρισα στο σπίτι μου ......."

" Πλεόν .....μου λένε ότι δεν είμαι στην μόδα ...........και χρωστάω στον ατζέντη ένα εκατομμύριο κάθε χρονιά .........έτσι τους είπα που να βάλουν την δόξα ........για μένα είναι απλά το παλιό  μου σπίτι ( δρόμος ) ........."

" Έτσι .......είμαι πίσω .......παίζοντας και τεμπελιάζοντας ..........ξαναγύρισα στο παιχνίδι ..........κοιμάμαι στο πεζοδρόμιο .......στα σίγουρα πεινάω ......αλλά ακόμα σιγουρότερα δεν ξαναγυρίζω σπίτι ....."



Στίχοι Brian May ......
Το έγραψε ο  ίδιος και το τραγούδησε επίσης ......μια από τις ελάχιστες φορές που δεν ακούγεται η φωνή του Mercury.......
Εμπνεύστκε από το ύφος των ZZtop και πάτησε πετυχημένα στα χνάρια τους γράφοντας αυτό το ευχάριστο μπλούζ .........
Ο δίσκος που περιλαμβάνεται λέγεται ¨ News of the World ¨ του 1977 και περιέχει κι άλλες μεγάλες επιτυχίες .........

Το διάλεξα καθαρά γιατί πολλoί δεν γνωρίζουν και αυτή την πλευρά των Queen .......




3 Response to Queen - Sleeping on the sidewalk

9 Μαΐου 2011 στις 3:34 μ.μ.

Λατρεμένοι Queen. Περιμένα να κάνεις κάποια μετάφραση αλλά σίγουρα δεν είχα το συγκεκριμένο τραγούδι στο μυαλό μου. Για μένα η ψυχή του συγκροτήματος είναι η μοναδική φωνή του Mercury.

9 Μαΐου 2011 στις 4:59 μ.μ.

Nαι έχεις δίκιο έχουν καταπληκτικά τραγούδια γενικότερα .......
Επιφυλάσσομαι όμως !!!

9 Μαΐου 2011 στις 7:58 μ.μ.

Συμφωνώ με την αξιότιμη Roula,
αλλά επειδή το blogg σου έχει και "επιμορφωτικό" χαρακτήρα, πολύ γουστάρω που μαθαίνω πράγματα ....
Για παράδειγμα , με τίποτα στον κόσμο, δεν θα το κανα για Queen, αυτό το κομμάτι αν το άκουγα τυχαία .....
Α, ρε Δάσκαλε.... :)

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...