Frank Sinatra - My way

8
" Τώρα πλέον το τέλος είναι κοντά .... βλέπω την αυλαία του  ...μα όμως φίλοι μου θα το πω καθαρά ....θα στηρίξω τα μόνα για τα  οποία είμαι σίγουρος...."


"Έζησα μια γεμάτη ζωή ...ταξίδεψα παντού σε κάθε λεωφόρο ....μα πολύ περισσότερο απ αυτό ...το έκανα με τον τρόπο μου ......"


"Λύπες ??? ναι είχα μερικές αλλά και πάλι τόσο λίγες για να τις αναφέρω ....όμως έκανα αυτό που έπρεπε να κάνω και κοίταξα μέσα τους χωρίς εξαίρεση ....σχεδίασα κάθε διαδρομή μου ....με βήματα προσεκτικά μα...... πολύ περισσότερο απ αυτό ...το έκανα με τον τρόπο μου ......"


"Ναι υπήρξαν στιγμές .... (είμαι σίγουρος  ότι το ξέρεις )....που δάγκωσα μεγαλύτερο κομμάτι απ ότι μπορούσα να μασήσω ....αλλά και πάλι όποτε υπήρξε αμφιβολία .... δεν το άφησα αλλά το έκοψα  και το έφτυσα .....το αντιμετώπησα και στάθηκα ψηλά  μα...... πολύ περισσότερο απ αυτό ...το έκανα με τον τρόπο μου ......"


"Αγάπησα .....γέλασα ..... έκλαψα ....ήμουν γεμάτος ...μα και έδωσα .....και τώρα που τα δάκρυα υποχωρούν το βρίσκω τόσο διασκεδαστικό .....τα έκανα όλα αυτά αλλά οφείλω να πω όχι με ντροπαλό τρόπο ... όχι ....όχι εγώ μα...... πολύ περισσότερο απ αυτό ...το έκανα με τον τρόπο μου ......"


"Γιατί υπάρχει ο άνθρωπος .......τι έχει δικό του ??? .....αν όχι τον εαυτό του τότε δεν έχει τίποτα .........να λέει αυτά  που ειλικρινά αισθάνεται ........αλλά όχι τα λόγια κάποιου που πέφτει στα γόνατα....η ιστορία δείχνει ότι πήρα τα μαθήματα μου ....και  ...τα  έκανα με τον τρόπο μου ......"


"Ναι ...... είναι ο τρόπος μου......"


Γαλλικό τραγούδι "Comme D'habitude" του Claude Francois.....Στην αρχική του εκδοχή μίλαγε για την ιστορία ενός παντρεμένου που ο έρωτας του σκοτώθηκε απο το βάρος της καθημερινότητας... Ο Paul Anka το ανακάλυψε και έγραψε το My way ....το οποίο και έδωσε στον Frank Sinatra παραφράζοντας όμως το αρχικό μήνυμα στην ματιά ενός ανθρώπου που έζησε το παρελθόν του με τον τρόπο του ...
Έγινε σήμα κατατεθέν του Sinatra παρότι ο ίδιος αρχικά δεν το αγάπησε ....
Έχει αποδωθεί απο πολλούς άλλους καλλιτέχνες στην συνέχεια όπως Εlvis Prisley , Gipsy Kings , Sid Vicious κλπ .......









8 Response to Frank Sinatra - My way

Ανώνυμος
24 Φεβρουαρίου 2011 στις 10:11 μ.μ.

Αγαπημένο και λατρεμένο τραγούδι. Συνδυασμένο με το ταξίδι στην Νέα Υορκη. Μακάρι ο καθένας μας να μπορούσε να κάνει αυτό που θέλει με τον δικό του τρόπο. Αυθορμητα και ειλικρινά.
Ρουλα

12 Απριλίου 2011 στις 11:12 π.μ.

...Στην παρέα μας, συνηθίζουμε να το τραγουδάμε και εντός διαδρομών με αυτοκίνητο, και παντα λέμε ο ένας στον άλλον,να μην ξεχάσει ν'ακουστεί στον "επικήδειό" μας.
Θεωρούμε, το καλύτερο τραγούδι "υμνο", ως επίλογο της ζωής μας, αν είμαστε τυχεροί, κι ο απολογισμός που κάνουμε κοιτώντας πίσω, είναι πράγματι ΤΟΣΟ ΓΕΜΑΤΟΣ, από εμπειρίες βιωμένες ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ μας, ο καθείς....
Συγκλονιστικό κομμάτι αν το ακουσεις με την καρδιά κ οχι με τ αυτια μόνο,
εξίσου συγκλονιστικό κ το γεγονός οτι τραγουδηθηκε απο τον Sinatra της εποχής μας, κατ' εμέ, Robbie Williams, στην "μνημόσυνη" συναυλία που δόθηκε για τον αείμνηστο FREDDY MERCURY.

12 Απριλίου 2011 στις 11:14 π.μ.

....ε ,εντάξει δεν νομίζω οτι μιλάει μόνο για άντρες το τραγούδι.
Μιλάει για τον άνθρωπο γενικοτερα κ τι απολογισμό καλειται να κάνει....
Μην παρεξηγηθώ κ όλας.

12 Απριλίου 2011 στις 2:49 μ.μ.

Όχι .....σωστά μιλάς και πάλι ....
Man = άντρας .....αλλά ....και άνθρωπος .....
Εγώ ας πούμε ότι έδωσα αυτή την εξήγηση ....τιμητικά στον Sinatra όπως και στους πρωτότυπους στίχους που μιλάει ένας παντρεμένος για την προσωπική του εξήγηση της κατάρευσης του γάμου του ......αλλά είναι άστοχη ...οπότε διορθώνεται !!!


Πραγματικά .....είναι σημαντικό να νιώσεις γεμάτος κάνοντας τον απολογισμό σου ....αλλά το κυριότερο να το έχουν εισπράξει και οι γύρω σου .....

12 Απριλίου 2011 στις 7:19 μ.μ.

???? Οι γύρω μου το μόνο που θέλω να εισπράξουν είναι η αγάπη μου γι αυτους, αφού τους επέλεξα για να πορευτώ στην ζωή μου.
Εγώ,(από μένα)πρέπει να εισπράξω τα εύσημα από την πορεία της... και πόσο καλά την "περπάτησα".
Και δυστυχώς ο "εγώ" Φιλιππε, είναι ο πιο Δύσκολος και ο Μοναδικός κριτής μας.
Δεν έχουμε άλλον.

13 Απριλίου 2011 στις 12:29 π.μ.

Ο εγώ είναι ο σκληρότερος κριτής αν και εφόσον ....αντέχεις να κάνεις αυτοκριτική ....χωρίς εγωισμούς ...καθάρια .....στηριγμένη σε ¨γερό΄ σύστημα αξιών ......


Και πίστεψε με ....έχω γνωρίσει πολλούς ....που πιστεύουν ότι τα έκαναν με το τρόπο τους ....μόνο που οι πολύ κοντινοί τους ......έχουν άλλη άποψη ....

Καταλαβαίνω όμως πως το λες και συμφωνώ απόλυτα απλά προυποθέτει ....να βάζεις και τον εαυτό σου απέναντι ....και δεν το κάνουν όλοι .......

Και το εγώ ....ναι δικό μας είναι μόνο που σε βάθος ζωής ....μπορεί να κάναμε ότι θέλαμε εμείς ....μόνο που δεν την βαδίσαμε μόνοι μας .....

13 Απριλίου 2011 στις 4:31 μ.μ.

Μάλιστα Φίλιππε.
Μήπως ν΄ανοιγαμε ενα Blogg φιλοσοφικό?
γιατι εδώ φαλτσάρουμε λιγο?
Χροοοοοοονια θα μιλάγαμε.....Ετη φωτός μη σου πω.
χαχαχαχα...
Να σαι καλα.

13 Απριλίου 2011 στις 4:44 μ.μ.

Όποτε υπάρχει θέμα γιατί όχι ???
Και λίγο φαλτσάρισμα χρειάζεται ....!!!

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...