Cat Stevens - Lady d'Arbanville

1
" Λαίδη μου .....d'Arbanville γιατί κοιμάσαι ακόμα ?  θα σε ξυπνήσω αύριο να μου ΄φτιάξεις¨την μέρα  ....ναι θα είσαι η ολοκλήρωση μου ....."


" Λαίδη μου .....d'Arbanville ....γιατί θλίβομαι τόσο ? ......η καρδιά σου ακούγεται τόσο σιωπηλή ....γιατί αναπνέεις τόσο χαμηλά ? ....."


" Λαίδη μου .....d'Arbanville γιατί κοιμάσαι ακόμα ?  θα σε ξυπνήσω αύριο  να μου ΄φτιάξεις¨την μέρα  ...ναι θα είσαι η ολοκλήρωση μου ....."


" Λαίδη μου .....d'Arbanville ...είσαι τόσο κρύα σήμερα .....τα χείλια σου μοίαζουν με χείμωνα ....το δέρμα σου έγινε άσπρο ......."


" Λαίδη μου .....d'Arbanville γιατί κοιμάσαι ακόμα ?  θα σε ξυπνήσω  αύριο να μου ΄φτιάξεις¨την μέρα  ....ναι θα είσαι η ολοκλήρωση μου ....."


" Σ αγάπησα Λαίδη μου .....να το θυμάσαι ... στον " τάφο"  που θα γύρεις ....πάντα θα είμαι μαζί σου ....αυτό το τριαντάφυλλο ...ποτέ δεν θα πεθάνει ...."



Στίχοι Cat Stevens . O Eλληνοκύπριος ( Δημήτριος Γεωργίου πρίν το αλλάξει.....) εμπνεύστηκε αυτούς τους στίχους από πραγματικό γεγονός στην ζωή του . Είχε 2 χρόνια σχέση με την ηθοποιό Patti d'Arbanville όμως χώρισαν..... αυτό τον σημάδεψε και έγραψε αυτό το τραγούδι καθώς και το Wild world. Αναφέρεται σε έναν έρωτα που τον σημάδεψε και ποτέ δεν θα πεθάνει .....










1 Response to Cat Stevens - Lady d'Arbanville

7 Μαρτίου 2011 στις 9:19 π.μ.

Yusuf Islam συστηνεται πια ο cat stevens αφοτου ασπαστηκε τον ισλαμισμο...
υπεροχο κομματι απο εναν ευαισθητο καλλιτεχνη...

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...