Cat Stevens - Father and son

2
Πατέρας ...
" Δεν είναι ώρα να κάνεις αλλαγές .... απλά ηρέμησε ...χαλάρωσε ....είσαι ακόμα νέος ...αυτό είναι το   ΄σφάλμα΄ σου ....έχεις  τόσα πολλά να μάθεις ακόμα.....βρες ένα κορίτσι ....συζήστε ...αν το θες παντρέψου .....κοίτα εμένα ....είμαι γέρος αλλά ευτυχισμένος ........."



" Ήμουν σαν κι εσένα κάποτε .....ξέρω πως δεν είναι εύκολο .....να συμβιβάζεσαι όταν βλέπεις κάτι στραβό ....ηρέμησε .....σκέψου πολύ ....γιατί οι σκέψεις μας είναι το πολυτιμότερο που έχουμε ....σαν σώμα θα είσαι εδώ αλλά τα όνειρα σου θα χαθούνε....."



Γιός...
" Πως να το εξηγήσω .......ότι κάνω γυρνάει εναντίον μου ......πάντα επαναλαμβάνεται η ίδια ιστορία ....απ την ώρα που πρωτομίλησα ...έπρεπε μόνο ν ακούω .....τώρα όμως υπάρχει διέξοδος και το ξέρω ....πρέπει να φύγω......"



Πατέρας....
" Δεν είναι ώρα να κάνεις αλλαγές .... απλά ηρέμησε ...χαλάρωσε ....είσαι ακόμα νέος ...αυτό είναι το   ΄σφάλμα΄ σου ....έχεις  τόσα πολλά να μάθεις ακόμα.....βρες ένα κορίτσι ....συζήστε ...αν το θες παντρέψου .....κοίτα εμένα ....είμαι γέρος αλλά ευτυχισμένος ........."



Γιός.....
" Όσες φορές έκλαψα ....κρατώντας κρυφά αυτά που είχα μέσα μου ....ήταν σκληρό ...αλλά είναι σκληρότερο να τ αγνοήσω .....και ξέρεις ...αυτά είναι η ύπαρξη μου ....τώρα όμως υπάρχει διέξοδος και το ξέρω ....πρέπει να φύγω......"



Στίχοι Cat Stevens .
Εμπνεύστηκε απο μια ιστορία που συνέβει στην Ρωσσία . Ο γιός ήθελε να φύγει απο το σπίτι και να αφοσιωθεί στο κόμμα , ουσιαστικά κόβοντας κάθε σχέση με την οικογένεια του , ενώ ο πατέρας που ήταν αγρότης ήθελε να μέινει κοντά τους το παιδί ....
Έφτιαξε λοιπόν το τραγούδι αλλά όπως και ο ίδιος έχει ομολογήσει η ιστορία μοιάζει πολύ με τα δικά του παιδικά χρόνια και την σχέση που είχε με τον πατέρα του ....



Ποιός όμως απο εμάς ....είτε στην θέση του παιδιού , είτε στην θέση του γονέα δεν βρίσκει ομοιότητες  ???








2 Response to Cat Stevens - Father and son

Ανώνυμος
25 Φεβρουαρίου 2011 στις 9:35 μ.μ.

Υπεροχο τραγούδι.
Απλοι στίχοι και πραγματικά οι περισσότεροι από εμας θα βρούμε ομοιότητες είτε στο ρολο του παιδιού είτε στο ρόλο του γονέα.
Ρούλα

16 Μαΐου 2011 στις 3:36 μ.μ.

Έτσι ακριβώς .....

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...